Designvalgene du tar for bedriften din er viktigere enn noen sinne. Vi hjelper deg med å skape et konsept for visuell identitet som sørger for et fullstendig helhetsinntrykk. Våre designere er eksperter på utforming av en tydelig sammenheng gjennom alt materiale for en gjennomført bedriftshistorie. Det handler om å gi et godt førsteinntrykk som skaper troverdighet og er gjenkjennelig.
Skreddersøm av eiendomsprosjekter
Vårt designteam har lang erfaring med en bred variasjon av bransjer, og sitter på en sterk kompetanse i design for både digitale flater og print. Likevel har flere av våre designere en spisskompetanse og om lag 15 års erfaring med utvikling av konsepter for eiendomsbransjen. Gjennom en genuin lidenskap for det trykktekniske og den håndverksmessige delen av faget, leverer vi trykksaker av meget høy kvalitet. Både produksjonsmessig og innholdsmessig. Vår designavdeling har vært ledende på skreddersydde konsepter for salg av eiendom i en årrekke. I sammenheng med dette har vi blitt en foretrukken samarbeidspartner ved utvikling av eksklusive eiendomsprosjekter. Med interne ressurser sørger vi for at de visuelle konseptene som settes, blir ivaretatt og implementert på alle flater.
«Med en imponerende visuell identitet får du foten i døren, med en gang.»
Medium, 2016
Grafisk møter digitalt design
Visuell identitet er en viktig del av all merkevarebygging. For å nå ut til målgruppen må det være tydelig hvem bedriften din er og sørge for et inntrykk som viser dette. Dette fungerer som bedriftens ansikt utad. Det er derfor viktig at alle de visuelle elementene som bedriften din benytter seg av står i stil med hverandre.
Noen av våre kunder har en godt fungerende visuell identitet. I disse tilfellene sørger vi for å ivareta de føringene som er satt. Vi har lang erfaring med å forvalte visuelle identiteter og sørge for at denne blir ivaretatt på best mulig måte. I mange tilfeller utvikler vi konseptet fra starten av. Dette er ofte som et resultat av et behov som dukker opp ved et ønske om nettside.
Utvikling av en visuell identitet ender alltid i et sett med regler for hvordan profilen skal brukes. Det kan være alt fra en omfattende designmanual til en enkel PDF som forklarer regler for bruk av logo, farger og typografi. En designmanual er en veileder for hvordan den visuelle identiteten skal brukes riktig, og for hvordan den kan tas ut på forskjellige flater, fra print til digitalt.