Jerpefaret 12

I forbindelse med markedsføring av fire eksklusive leiligheter i Voksenlia ble vi kontaktet for å bistå med visuell identitet og prospekt. Både profil og prospekt måtte stå i sammenheng med prosjektets kvalitet og målgruppe.

Jerpefaret prospekt bildet tatt i studio.
Jerpefaret logo på beige farget bakgrunn, illustrasjon.
«Semway har hatt god forståelse for hva vi ønsket å oppnå og hvem vi ønsket å nå med dette prosjektet.»

Alexander Sandaas, Partner / Eiendomsmegler MNEF

logosymbol av en jerpefugl, beige på mørk brun bakgrunn.
Nærbilde av tekstur Jerpefjær. Fotografi.
Bilde av alfabet med bokstaver i Baskerville skrifttype.

Inspirasjonen bak identiteten

Vi samarbeidet med utvikler, arkitekt og eiendomsmegler for å skape en visuell identitet som ville treffe målgruppen for både prosjektet og området det ligger i. Identiteten har fokus på detaljer, håndverk, kvaliteter og materialer som er karakteristiske for beliggenheten og gatenavnet. Inspirert av naturen og tradisjonelle farger og skrifttyper har den visuelle identiteten en autentisk følelse, som gjenspeiler de naturlige materialene som brukes i prosjektet.

Bøker av prospektet til Jerpefaret plassert i en bokhylle.
Logoen til Jerpefaret på forsiden av en bok.

Resultatet

Identiteten er dempet og sofistikert, og bidrar til å forsterke helheten i prosjektet. Valget av en innbundet bok, trukket med mørk brun shirting og sølv foliepreg, gir også en taktil opplevelse som refererer til materialbruken i prosjektet.

Oppslag prospekt, intro.
Bokoppslag av kapittelside for prosjektet.
Bokoppslag tekst og bilde oppslag. Arkitektens ord.
Bokoppslag. Tekst og bilde som handler om leilighetene. 3D bilde av spisestue.
Tjenester vi har levert: Design og UX

Trenger din bedrift et visuelt løft?

Andre så også på dette