Ansatte
Magnus Hauger
Magnus er CEO for byrået, og er en av grunnleggerne av Semway. Han har en bachelorgrad i Eiendomsmegling fra BI Stavanger. Magnus mener at kombinasjonen av analytiske egenskaper og faglig kompetanse innen markedsføring er en suksessoppskrift for effektiv og målrettet markedsføring.
CEO | Co-founder
Anders Frogner
Anders har lang erfaring fra kommersielle lederstillinger. Han jobber i dag som CCO i Semway, og bidrar både internt og overfor våre kunder med solid kompetanse innen salg, markedsføring, strategi og forretningsutvikling. Anders brenner for å vise hvordan alle de flinke folkene i Semway, med kompetanse og teknologi, leverer magiske resultater for våre kunder. Han har bakgrunn hovedsakelig fra digitale medier, teknologi og SaaS, og har en Bachelor i Business Administration fra Handelshøyskolen BI.
CCO
Kaja Bergerud
Kaja hjelper kundene våre med å kartlegge behov, definere mål, KPI-er og legge en digital strategi, for så å finne de beste løsningene for at vi sammen kan skape et digitalt engasjement. Hun har en bachelorgrad i markedsføring og internasjonalisering fra Høyskolen Kristiania og lang erfaring med strategisk kommunikasjon og digital synlighet fra både kunde- og byråsiden.
CSD | Strategisk rådgiver
Kim Sagbakken
Med erfaring som strategisk rådgiver og leder for salg og markedsføring i et tech-selskap, hjelper Kim deg med å ta markedsandeler på en bærekraftig og effektiv måte. Han utvikler langsiktige planer som bygger på data og innsikt og som leverer resultater. Fokuset ligger alltid på viktige tall som ROI, ROAS og KPI-er som er tilpasset kundens forretningsmål. Han tror på at tydelig og jevnlig kommunikasjon er nøkkelen til å sikre at man sammen får mest mulig ut av annonseinvesteringene. Kim er en rådgiver som du kan stole på.
CSD | Strategisk rådgiver
Therese Johansen
Som Client Success Manager bistår Therese med å identifisere behov, definere mål og utarbeide en digital strategi. Hennes tilnærming er basert på innsikt og resultatorientert tenkning, for å oppnå målbare resultater. Hun tror på å etablere sterke partnerskap, slik at dere sammen kan oppnå gode resultater.
CSM | Strategisk rådgiver
Ingrid Risan
Ingrid er opptatt av å identifisere og imøtekomme kundens behov, mål og ønsker, og utarbeide skreddersydde strategier. Hun har lang erfaring med taktisk markedsføring på sosiale medier, prosjektledelse og digital kommunikasjon. Som Client Success Manager har Ingrid alltid stålkontroll på markedsføringen til sine kunder. Hun er en fremoverlent rådgiver som baserer all sin tilnærming på innsikt, resultater og de ferskeste trendene. I tillegg jobber hun alltid mot å skape synergier på tvers av flater, for å løfte kundenes resultater ytterligere.
CSM | Strategisk rådgiver
Christopher Brekke
Christopher er en av grunnleggerne av Semway og er i dag COO. Han har en bachelorgrad i økonomi og administrasjon fra Høgskolen i Oslo, og har siden 2007 jobbet med internettmarkedsføring og søk. Christopher brenner for god annonsering som skaper resultater å være stolt av.
COO | Co-founder
Mari Nymoen
Mari har en bachelorgrad i Fornybar Energi fra NMBU og fagskoleutdanning fra Noroff innen digital markedsføring. Hun ser på hver utfordring som en mulighet, og hennes analytiske tilnærming og lidenskap for konstant læring gjør Mari til en resultatorientert markedsfører.
Performance-spesialist
Sofie Oline Wilberg
Sofie arbeider tett med de andre fagpersonene på performance hos oss, så vel som med kundene våre. Hun håndterer digital strategi, annonsering og målretting på sosiale plattformer som Facebook, Instagram, LinkedIn og Snapchat. I tillegg planlegger og gjennomfører hun ulike kurs og workshops for våre kunder. Disse omhandler alt fra best practice for drift av sosiale kanaler, til hvordan arbeide med annonseoppsett og målretting.
Leder Sosiale Medier
Tom-André Tomren
Tom-André har blant annet en bachelorgrad i markedsføringsledelse fra Handelshøyskolen BI. Han har tidligere jobbet som fagansvarlig for sosiale medier, og har operativ erfaring med alle de store plattformene. Han har også holdt seminar og workshops om dette. Som SoMe-spesialist drives han av samspillet mellom de ulike kanalene, og hvordan man best mulig drar nytte av hver enkelt.
SoMe-spesialist
Lindis Jørgensen
Lindis har en bachelorgrad i markedsføring og merkevareledelse fra Høyskolen Kristiania, samt et årsstudium i digital markedsføring fra Noroff. Som SEO-spesialist brenner hun for å skape god og bedre organisk synlighet for våre kunder i søkeresultatet.
SEO-spesialist