Eneste norske finalist i Google Premier Partner Awards

Livet i Semway

Eneste norske finalist i Google Premier Partner Awards

Finaleplassen viser at vårt fokus på høy faglig kvalitet, tillit til ansatte og kunden i sentrum er en suksessoppskrift. Sammen med Google EMEA feirer vi nå eksemplarisk digital markedsføring.

Blant de beste i verden på søk og display

Semway kom gjennom nåløyet i den offisielle og største konkurransen innen Google markedsføring, som er Google Premier Partner Awards. Dette er en internasjonal konkurranse der performance-byråer fra hele Europa, Midtøsten og Afrika deltar. Blant flere hundre norske byråer er vi det eneste byrået som representerer Norge. Ikke bare er vi i finalen, vi er også et av 25 byråer i hele to kategorier:

  • Søk Excellence
  • Display Excellence

Hva er egentlig Google Premier Partner Awards?

Hvert år konkurrerer flere tusen byråer fra Europa, midtøsten og Afrika om å vinne Premier Partner Awards. Her anerkjennes og feires de beste byråene for deres bidrag til digital markedsføring, innovasjon og evne til å skape vekst for kundene. Totalt er det seks ulike disipliner man konkurrerer i og vi har sendt inn arbeider i to disipliner, fortrinnsvis søk og display. Tidligere har ingen norske byråer gått hele veien til toppen og med finalplass i to kategorier er vi veldig spente på utfallet som avsløres i Dublin 1. oktober i år.

Det er kun byråer med kvalifiserte ansatte og kunder som tør å satse på digital markedsføring som blir invitert til å delta. Minstekravet er med andre ord at man er nødt til å være «Premier Partner» hos Google. Juryen i år, som består av blant andre Deloitte, bedømmer arbeidet vårt med fokus på oppnådde og målbare resultater i tillegg til arbeidsmetodikk, bruk av teknologi og nye muligheter så vel som andre eksterne faktorer utenfor Google.

Sentralt i konkurransen ligger naturlig nok dokumentasjon av ekstraordinært gode resultater.
Vi har vår arbeidsmetodikk å takke for de resultatene vi skaper, som er utviklet av ansatte i Semway.