Semway går inn i 2019 med ny profil og bredere kompetanse

Livet i Semway

Semway går inn i 2019 med ny profil og bredere kompetanse

Etter at vi kjøpte reklamebyrået Børresen & Co i 2017, vant den prestisjefylte prisen «Årets Byrå 2018» i Performance-klassen, samt lanserte en helt ny profil, fortsetter Semway å ta initiativ til å styrke kompetansen ytterligere i 2019.

 

Bedre synlighet med Solo plattform

Semway ønsker å tilby enda bredere synlighet til sine kunder. Vi har derfor inngått et samarbeid med Socius sin Solo plattform, for å levere programmatisk native annonsering på lokalt redaksjonelt innhold.

Dette er et annonseformat som gjenspeiler og tilpasser seg lokale nettavisers utseende, følelse og funksjon. Annonsene oppfattes derfor i større grad som en naturlig del av innholdet, slik at de ikke oppleves forstyrrende sammenlignet med andre annonseformater.

Lokal annonsering gir bedre tillit

Ifølge en undersøkelse gjort med et representativt utvalg respondenter på 16 år, svarer 16% at de har tillit til reklamen de finner i lokalavisen, mens bare 5% har samme tillit til reklame på Facebook. (Kilde: Respons Analyse Q4 for Amedia Marked – 2602 respondenter over hele Norge.)

Annonsering i lokale medier via Solo, vil på lik linje med Facebook, Instagram og Snapchat være en av varelinjene vi leverer i kanalmiksen vår.

Kontakt oss om annonsering