I en tid der flere suksessfulle webbyrå har blitt kjøpt opp av større PR-byråer, går vi vår egen vei og kjøper opp reklamebyrået Børresen & Co.

Etter 8 år med en spennende vekst er det med glede vi kan fortelle at vi følger drømmen og kjøper opp fremfor å bli kjøpt opp. Ved å integrere reklamebyrået Børresen & Co inn i våre rekker har vi stor tro på at vi blir mer konkurransedyktige på flere områder – og spesielt innen eiendom og finans hvor de er kjent for å levere i en egen klasse.

Samarbeid førte til sammenslåing

Børresen & Co ble startet av Eivind Børresen i 2002, og jobber med identitet og konseptutvikling innen finans-, shipping- og  eiendomsbransjen, med hovedvekt på eiendomsbransjen. De utvikler konsept, identitet, bøker, kataloger, årsrapporter, markedsmateriell og nettsider for ledende bedrifter innenfor disse bransjene.

Gjennom 15 år har Børresen & Co befestet sin posisjon som et av de ledende byråene innen eiendom og finans og hadde med kun 4 ansatte, en omsetning på nærmere 9 millioner i 2016.

De siste to årene har de to byråene samarbeidet på flere vellykkede prosjekter, og har opplevd positive synergier som gir kundene en mer helhetlig integrasjon mellom det grafiske og det digitale. Samarbeidet ble en øyeåpner for mulighetene som ligger i å jobbe enda tettere sammen.

Dette oppkjøpet legger grunnlaget for en ny og virkelig spennende tid for både Semway og de nyansatte. Vi gleder oss til å kombinere kunnskapen begge selskapene har til noe enda bedre, og håper kundene ser mulighetene som ligger her. De nyansatte vil fungere som en egen avdeling allerede fra juni 2017. Les om de nye mulighetene.

Reklamebyrået har allerede flyttet fra sin gamle lokaler på Tjuvholmen og inn i Skullerud Park, og sammen har vi store planer om hvordan vi skal levere et enda bredere spekter av tjenester. Det første samarbeidsprosjektet er allerede satt i gang og vi regner med å kunne se resultater allerede fra høsten av.

Magnus Hauger
Vi har lenge hatt et ønske om å skape et slagkraftig byrå som kombinerer det grafiske med det digitale. Semway vil nå kunne konkurrere om noen av landets mest spennende kunder og oppdrag. - Magnus Hauger / Daglig leder

Vi har lenge hatt et ønske om å skape et slagkraftig byrå som kombinerer det grafiske med det digitale. Semway vil nå kunne konkurrere om noen av landets mest spennende kunder og oppdrag.

Magnus Hauger

Daglig leder

Helhetlige løsninger for kundene

Et av våre største konkurransefortrinn har alltid vært at vi tenker helhetlig i alle leveranser. Våre ansatte er spesialister innen sine fagfelt, men jobber på tvers for å skape de beste resultatene i alle kanaler – dette blir ytterligere forsterket nå.

Med Børresen & Co på laget er Semway hele 33 kreative hoder med stort potensiale. Bred erfaring sørger for at kundene får en helhetlig og profesjonell leveranse med høy kvalitet og tett oppfølging.

Tommi Eberlin
Selv om Børresen-navnet forsvinner, blir alle våre ansatte og prosjektene med videre. Vi har lenge ønsket å jobbe i et større firma med alle fordelene det gir. - Tommi Eberlin / Creative Director

Selv om Børresen-navnet forsvinner, blir alle våre ansatte og prosjektene med videre. Vi har lenge ønsket å jobbe i et større firma med alle fordelene det gir.

Tommi Eberlin

Creative Director

 

Ønsker du et møte for å høre hva dette kan bety for deg og din bedrift? Finn en rådgiver og ta kontakt med oss i dag.

Meld deg opp til vår blogg

Så sender vi deg oppdateringer hver gang vi legger ut nye innlegg.