Publisert

Vi er finalister i to kategorier i årets Performance Awards!

Livet i Semway

Miljøbilde av ansatte og kontor hos Semway
For tiende år på rad arrangerer INMA konkurransen Perfomance Awards der landets mest effektive reklamekampanjer fra året som har gått blir kåret. I går ble finalistene sluppet, og vi i Semway er stolte over å være finalist i de to kategoriene «Best bruk av data» og «Loyalty Performance»!
  Bilde



I «Best bruk av data» er vi finalist for vår jobb med Mitsubishi Electric, og i kategorien «Loyalty Performance» ble vi nominert for vår jobb med kampanjen «Ingenørd» for Cowi. Vår daglige leder, Magnus, sier følgende om nominasjonen:

«Performance marketing handler først og fremst om å levere målbare resultater, og det har vi absolutt gjort i de to nominerte casene! I tillegg er det jo motiverende for oss å se at casene også holder til finalistplass. Det er en viktig og hyggelig bekreftelse på at arbeidet vi gjør er av høy kvalitet.»

Jurygeneralen uttaler at bidragene i år er enda bedre enn fjorårets, og det gjør oss litt ekstra stolte. Nå venter vi spent på dommen 21. oktober, og vi gleder oss masse til å stille på prisutdelingen på Performance-konkurransen neste torsdag!

Semway // Cowi

COWI er et av Norges ledende rådgivende ingeniørselskap innen rådgivning og prosjektering av komplekse funksjonsbygg, effektive transportløsninger, blågrønne løsninger og bærekraftig byutvikling. Som en del av deres markedsstrategi jobbet de ut kampanjen «Ingenørd» med mål om å øke aktivitet og kjennskap og å rekruttere spesialister.

Cowi kom til oss med en spennende og lovende idé, og sammen jobbet vi ut en løsning til kampanjen, med kundereisen i fokus.

Les mer om hvordan du kan jobbe med innhold til kundereisen.

Resultatene av kampanjen gikk over all forventning, og mer om den kan du se ved å klikke deg videre nedenfor!

Se mer av vårt arbeid med Cowi
Bli bedre kjent med oss og se hva vi kan gjøre for din bedrift her!