Dronningens gate 3
0152 Oslo
Norge
I første episode får vi besøk av Performance- og SoMe-spesialistene, Sofie Oline Wilberg og Line Bakke.
Vi drøfter balansegangen mellom kreativt og analytisk arbeid, og hvordan vi jobber i en verden som stadig blir mer opptatt av å bli underholdt.
Lytt til episoden her:
Vi maler Jodel rosa – og Bing holder vi oss unna (for nå)
I denne episoden får vi besøk av vår innholdsprodusent, Ingrid Risan, og SEO-spesialist, Fridtjof Hungnes.
Google har fått konkurranse, og det er ikke så rent lite heller. Selv vår egen Google fan-boy må nå akseptere at ikke alle søk blir gjort i Google og at terrenget må utforskes.
Lytt til episoden her:
Søkemotorkrigen er i gang!
I denne episoden får vi besøk av kreatørene Eline Sevheim Enes, Julie Helgeland Tveteraas og Per Emil Hammervold.
Og med kreatører på plass i studio, starter vi diskusjonen; reklamebyrå vs. performance-byrå, og hvordan disse to begynner å nærme seg hverandre.
Lytt til episoden her:
Performance + reklame = sant
I denne episoden får vi besøk av leder i Performance, Christopher Brekke.
Og med Christopher på besøk, snakker vi om hva fremtiden bringer innen Performance marketing, der han forklarer hvordan AI påvirker faget, hvilke trender det er verdt å følge med på og hvordan vi jobber med disse trendene.
Lytt til episoden her:
Annonsering og kunstig intelligens
Hvordan gjør man egentlig en vaskemaskin attraktiv på markedet, er all PR god PR, og hvordan skal man respondere på en krisesituasjon? Disse temaene tar vi opp i dagens episode sammen med markedsføringsveteran og lektor, Kim Bjørnqvist, og Some-spesialist, Thea Myrland.
Lytt til episoden her:
Kan en vaskemaskin bli attraktiv?
Oppdag hemmelighetene bak å overbevise kunden, bygge sterke forretningsforhold og mestre kunsten å selge, med vår strategiske rådgiver og salgsleder, Christer Sandorf Engh, bak mikrofonen.
Lytt til episoden her:
Sånn lykkes du med strategisk rådgivning og salg
Hvordan kan språkvalget påvirke algoritmene og engasjementet i sosiale medier og på nett? Dette lurte en av våre lyttere på. Vi har derfor Eirin Nilssen Vikøren fra NRK på besøk sammen med vår SEO-spesialist, Lindis Jørgensen, for å finne ut av dette.
Lytt til episoden her:
Hvordan påvirker språket merkevarens identitet innen markedsføring?
Hva er universell utforming? Hvorfor trenger man det? Vi tar et skritt nærmere inkluderende markedsføring med designer og UX-spesialist Henrik Karlsen. Vi snakker om hvor viktig det er å lage digitale løsninger som er tilgjengelige for alle. Hør hvordan man kan tilpasse designet og brukeropplevelsen for å møte ulike behov.
Lytt til episoden her:
Derfor må du bry deg om universell utforming
Wenche Witberg fra Kristiania gjester episoden og sammen skal vi utforske et viktig tema som rører alle bedrifter. Hvorfor er innovasjon så essensielt for virksomhetens suksess? Få gode tips til hvordan man kan skaper en optimal innovasjonskultur på kontoret som fremmer kreativitet og vekst.
Lytt til episoden her:
Fra småprat til innovasjon
Hva skjer når Head of Google Ads, Victoria Schultz, møter vår egen Performance Spesialist, Christopher Brekke, i studio? Det finner du ut ved å høre på episoden!
Lytt til episoden her:
Performance møter Head of Google Ads
Ingrid Risan deler sine tips for en vellykket SoMe-pitch og avslører noen av sine tidligere feiltrinn, inkludert en Bitcoin-investering hun helst ikke vil snakke om.
Lytt til episoden her:
Pitch Perfect
Med så mange muligheter og verktøy tilgjengelig kan det være vanskelig å finne riktig retning. Vårt mål er å hjelpe deg med å navigere i et marked som er i stadig endring. Lytt til podkasten – vi hjelper deg å finne veien til suksess innen digital markedsføring.
Følg oss gjerne her på Instagram for å bli oppdatert på de siste episodene.