Fremtiden til annonsering
er automatisert

Book et møte

Vi introduserer den første virkelig automatiserte annonseringsroboten med kunstig intelligens. En unik AI-løsning for digital annonsering for deg og din bedrift.

Nøkkeltall knyttet til bruk av kunstig intelligens: 60 % flere leads, 81 % flere inntrykk, 33 % lavere kostnad per lead, 25–75 % bedre resultater i SEM-kanpanjer. 400+ merkevarer lener seg på vår ekspertise.

Hvorfor velge kunstig intelligens?

Kombiner menneskelig innsikt med AI sin automatisering og evne til å behandle data. Semway kan tilby en unik AI-løsning for digital annonsering. Sanntidsdata på tvers av annonsekanaler (Meta, Google, Microsoft) i kombinasjon med multikanal budsjettallokeringer, budstrategier m.m. Amanda AI er eneste ad tech selskap som er en del av Microsoft AI Inner Circle.

Bilde av samarbeidspartnere. Inkluderer Microsoft, Meta, Google og Amazon.

«Vi trenger ikke lenger å bruke verdifull tid på gjentakende manuelt arbeid, noe som åpenbart AI kan gjøre mye bedre og mye raskere.»

Victor Salomonsson
Growth Manager, Mindler

En mann som ser ut i horisonten med teksten

Merkevarer som benytter Amanda AI

Kundelogoer i svart hvitt, Rusta, Ginatricot, Atea, Dell, Michelin, Cisco og Life.

Fordeler med kunstig intelligens

  • Supermenneskelig optimalisering

    Amanda AI er den første annonseringsroboten som selv kan trekke konklusjoner fra strømmen av faktiske markedsresultater, og kontinuerlig endre og optimalisere annonsene dine.



  • Automatiser budsjettering

    Roboten jobber kontinuerlig med å fordele utgiftene dine mellom Google, Meta og Bing. Ved å kombinere data fra alle plattformene dine vet roboten hvem som er klar til å konvertere – og konverterer dem for deg.



  • Penger brukes der det gir mest avkastning

    Med kontinuerlig overvåkning og tilpasning kan du være trygg på at dine penger blir investert mest lønnsomt. Amanda AI sørger for at dine investeringer maksimerer avkastningen.



  • Tid frigjøres for utvikling

    Frigjør tid for utvikling ved å automatisere og optimalisere, slik at vi kan fokusere på andre viktige arbeidsoppgaver.



Fremtiden til annonsering er automatisert. Få mest mulig ut av hver krone ved hjelp av kunstig intelligens.

Book et møte

Vår tilnærming

  • Uke 1: Oppsett

    Oppsett, opprettelse og start av kampanjer. Innsikt fra GDN om kontekstuelle interesser brukt på målgrupper, alder, kjønn, sted, enhet osv.



  • Uke 2: Læring

    Innledende læring fullført og overtakelse fra gamle kampanjer (omfordeling av budsjett)



  • Uke 3: Budoptimalisering

    Budoptimalisering på demografi, målgrupper og søkeord. Søkeordtesting.



  • Uke 4: Helautomatisert

    Full AI-håndtering av betalt søk. Økt ytelse og reduserte kostnader.



Nysgjerrig på hva kunstig intelligens kan gjøre for din bedrift?
Nysgjerrig på hva kunstig intelligens kan gjøre for din bedrift?