PPC står for pay per click. Allerede nå bør du fatte interesse. Markedsføring på internett byr på mange muligheter. En av disse er søkemotorannonsering som er en form for markedsføring som forekommer i de fleste søkemotorer.

Annonsering i Google og Bing er resultatbasert, fleksibelt og målrettet. Med søkemotorannonsering får du som annonsør effektiv og relevant markedsføring, og du betaler kun for de som faktisk velger å klikke på din annonse. Målrettet markedsføring på sitt beste!

Gode grunner til å benytte søkemotorannonsering

• Søkemotorene er en viktig del i en normal kjøpsprosess
• Vær tilstede som et første alternativ uten å betale noe for plasseringen
• Du betaler kun for de som klikker på din annonse og dermed kun for effekten
• Det er oversiktlig og meget målbart
• Sett opp egne budsjetter per dag, uke eller måned for optimal kostnadskontroll
• Mulighet for målretting på geografi, språk og samtlige enheter (mobil, dekstop og nettbrett)

Hvordan fungerer det?

Søkemotorannonsering gir bedrifter en unik mulighet til å vise seg frem til potensielle kunder i kjøpsmodus. Ved å annonsere i søkemotorene vil nettstedet til bedriften kunne vises i toppen av søkemotoren på aktuelle søk, og annonsøren betaler først når brukeren faktisk klikker på annonsen. Både på mobil, nettbrett og desktop.

Flere av de største søkemotorene, deriblant Google og Bing, gir muligheten til å annonsere med søkemotorannonsering.

 

Ønsker du å bli mer synlig på nett?

Vi hjelper deg gjerne! Fyll inn ditt telefonnummer
eller e-post, så tar vi kontakt!