Ledig stilling

Ønsker du å utfordre bedrifter til å bruke sosiale medier?

Har du utdannelse innen salg/markedsføring eller har erfaring innen fagfeltet? Er du klar for å gi gass, lære av de beste og muligens bli bransjens beste digitale markedsfører? Vi søker en sulten og resultatorientert person til vår sosiale medier avdeling. Dette er en attraktiv stilling med store muligheter for å bygge spisskompetanse innenfor et raskt voksende og spennende fagfelt.

Søknadsfrist: 15.07.2018

Stillingstype: Fulltid

Lønn: Etter avtale

«Årets Byrå» søker etter deg som brenner for sosiale medier,  setter tydelige mål og jobber systematisk for å nå dem. Avdelingen sosiale medier er ett av fem fagfelt i byrået, og leverer alt fra strategi, workshops og kursing til ghostwriting, oppsett, drift og annonsering. Vi jobber hovedsakelig med Facebook, Instagram, SnapChat og LinkedIn som kanaler, men tester alt som kommer og liker å utfordre kundene våre på nyheter. De øvrige fagfeltene våre er nettsider, design og konsept, betalt annonsering og søkemotoroptimalisering.

I Semway er vi kjent for å levere, alltid. Vi har et sterkt fokus på samarbeid og utvikling på tvers av avdelingene for å gi kundene de beste løsningene. Vi skal være best på oppfølging  gjennom stor fokus på relasjon, engasjement og kompetanse.

Får du jobben hos oss vil du bli en del av en avdeling med et stort vekstpotensial. Per. dags dato er det på tre fulltidsstillinger og du vil jobbe tett med en meget dyktig teamleder og en erfaren og engasjert Some- manager til. I tillegg vil du jobbe sammen med  våre rådgivere for å finne de beste løsningene for vår kundeportefølje, både optimalisere eksisterende kampanjer og finne nye muligheter.

Les mer om hvordan det er å jobbe i Semway her

Søk ved å sende mail til ida@semway.no merket «Some- manager». Skriv litt om hvem du er, hva du kan bidra og legg ved CV inkl. et profesjonelt bilde.  Søknadsfrist er satt til 20.07.18. Alle søkere vil bli kontaktet ila juli måned. Ønsket tiltredelse fra 01.09.18 eller tidligere.

 

Arbeidsoppgaver:

  • Sette opp, drifte og vedlikeholde våre kunders kontoer i Facebook Business Manager
  • Holde workshops og kurs innen sosiale medier og utforming av digital strategi
  • Utforme markedsplaner og annonseringsløp for din kundeportefølje i tett samarbeid med rådgivere
  • Lage kreative kampanjer, selgende tekster og redigere bilder tilpasset hver flate
  • Sette opp annonser og innlegg på vegne av kunder – jobbe med målretting og optimalisering fortløpende
  • Styre prosjekter innen sosiale medier fra innsalg til rapportering
  • Utforme rapporter på aktive annonsekontoer
  • Bistå avdelingen med forefallende oppgaver som faglig støtte til salgsteamet

Vi kan tilby:

  • Et ungt og inspirerende arbeidsmiljø i rask utvikling
  • Nyoppussede lokaler i sentrum
  • Spennende og varierte arbeidsdager
  • Grundig opplæring og oppfølging/kursing
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Stor portefølje med spennende og fornøyde kunder
  • Kontinuerlig læring og gode utviklingsmuligheter, både faglig og personlig
  • Et sosialt arbeidsmiljø med høy faglig kompetanse
  • Trening i arbeidstiden

Kvalifikasjoner vi ser etter:

  • Minimum 3 års skole eller arbeidserfaring innen salg/markedsføring
  • Solid kjennskap til sosiale medier
  • Brennende interesse for digital markedsføring
  • Utadvendt, tydelig og profesjonell framtoning
  • Behersker flytende norsk, skriftlig og muntlig
  • Nysgjerrig, kreativ og disiplinert
  • Løsningsorientert og proaktiv
  • Har høy gjennomføringsevne og er resultatorientert

Kontaktperson

Ida Stokstad


ida@semway.no

916 71 935

Ida er utdannet fra BI og Norges Idrettshøgskole med hovedfag innen markedsføring og spons. Hun har tidligere jobbet i Skiforeningen/Ski-VM 2011 og som markedssjef i Merida sykler. Ida leder avdelingen for leveranse samtidig som hun er prosjektleder på en rekke nettsider. Ida sørger for en effektiv fremdrift for våre kunder med tett dialog og strukturert planlegging.