Noe for enhver er en lavpriskjede som ble etablert i 2008. Noe for enhver fører en rekke «småvarer» til deg og hjemmet ditt, og har i tillegg alltid spennende tilbud både på faste produkter og sesongvarer.

Hva har vi levert?

Gjennom flere år har vi samarbeidet med Noe for enhver i forhold til digital strategi og synlighet. Det startet med en Facebook workshop og har videre blitt et spennende samarbeid med flere sosiale medier og betalt annonsering. I dette case presenterer vi vårt siste arbeid for kunden – en oppfriskning av profil samt nye nettsider med en Wordpress plattform.

Om prosjektet

Det nye designet til NFE er tilpasset deres målgruppe og skal fremme alle de gode og rimelige produktene deres. I tillegg skal det være enkelt å finne frem til gode tilbud og finne nærmeste butikk. Nettsiden til NFE er et viktig salgsverktøy for deres butikker. Ukens tilbud er en viktig kampanje som «drar» kunder inn i i butikken, spesielt ved å bruke Facebook som markedsføringskanal og nettsiden som landingsside for annonsene.

Nettsiden er responsiv og fungerer meget godt på mobile flater. Designet er tilpasset en mobilbrukers behov hvor du enkelt finner tilbudene og butikkene uten å måtte scrolle eller klikke deg inn i en meny.

Stilen er holdt i hvitt, svart og oransje da produktbildene har et bredt spekter av farger og bakgrunner. Det skal fortsatt oppfattes som rimelige produkter og gode kjøp, men oppstilt på en innbydende måte. Logoen har fått en solid oransje og en tynner svart outline enn det originale logoen. Linjene er renere og totalinntrykket av kjeden blir mer profesjonelt.

mockup_noeforenhver

 

Kaja Bergerud
NFE er en spennende kunde som hadde et stort digitalt potensiale. Jeg synes de har vært tøffe og dermed fått et resultat som er godt tilpasset deres målgruppe. - Kaja Bergerud / Rådgiver

NFE er en spennende kunde som hadde et stort digitalt potensiale. Jeg synes de har vært tøffe og dermed fått et resultat som er godt tilpasset deres målgruppe.

Kaja Bergerud

Rådgiver

 

iphone_miljo